Don't let go, were moving up in the speed of light

Snack om irriterande. Har suttit och gjort en PowerPoint till ett engelska arbete som vi har i skolan nu som jag och Lina ska redovisa om i morgon, och så hittar jag inget USB som jag kan lägga över den på ;/ Nu får jag allt bara ta och se om jag kan hitta ett USB eller säga till min lärare imorgon att vi inte kan redovisa, haha :) Jaja, över till något annat.

Tänkte lägga upp lite söta videos på roliga djur för att se om jag kan sprida lite leenden under eftermiddagen...



Tröttnar ALDRIG på sådana videos. Love animals! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Filmskribenten

Gillar du att titta på film, men har svårt att bestämma dig? Titta in på min filmblogg för lite tips :)

2012-01-23 @ 12:00:09
URL: http://filmskribenten.blogg.se/
Skrivet av: mysan

:) sötis, är de bra med dig?

2012-01-23 @ 21:22:51
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback