Ang. Design beställningar:

Nu gör jag (Johanna) designbeställningar för dig som vill ha en ny design. Vill du se vilka designer jag redan gjort sedan innan så kan du kolla in min portfolio HÄR. Jag gör bara designer till blogg.se och webblogg.se.
När du betalar skickar jag uppgifter om kontot du ska föra in pengarna på. Du kan alltid be en vuxen om hjälp med detta.

•Jag gör gärna designer till bloggar som handlar om dig själv, en kändis, ett band/en grupp, novellblogg etc.

•En design som jag gör efter dina önskemål kan gå på mellan 20-50kr. (Sker det många ändringar i beställningen under tiden jag gör designen så kan extra belopp läggas till...) OBS! Tänk på att många som gör designer kan ta mellan 100-200kr.

•Är du intresserad av att beställa en design så är det bara att skicka iväg ett mail till [email protected]. Du får ett svar så fort som möjligt.

•Skicka gärna med önskemål till designen, så som:
-Färg.
-Bilder.
-Presentations text (som kommer ligga i sidomenyn).
-(Presentations) bild i sidomenyn.
-Rundade kanter runt inlägg/kommentarer eller ej.
•Och extra:
-Translate.
-Övriga bilder i sidomenyn.
-Widgets (Blogrespons, Bloglovin', Flagcounter m.m)
-Räknare för hur många läsare som är online.
-Bildlänkar i sidomenyn.
-Kontaktruta (om möjligt för läsare att kontakta dig)
-Album.
-Bildlänkar.
-Sökruta etc.
-Övriga länkar.
-S kugga runt/bakom inläggsrutor & sidomeny.
(Finns klart fler saker som kan beställas!)

• Jag lägger in designen på din blogg! Du kan ju alltid byta lösenord senare ;)

Så jag hoppas att jag kan hjälpa dig :) Kram Johanna!

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

Vill du få en länkning i kväll?

Då har jag svaret hur du gör, du ställer bara någon eller några frågor i blogresponse på min blogg :)

Då länkar jag dig i kväll :)

2011-06-05 @ 13:01:47
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Skrivet av: Nike

Hej gick in på din Novellblogg och undrar hur man kan få bubblor runt inläggen, och i menyn? Snälla skriv ett mejl och svara. Är desperat! Btw älskar novellen du håller på och skriver :D



Checka gärna in min novellblogg. http://abieberworld.blogg.se

2011-07-09 @ 20:05:36
URL: http://nikees.se
Skrivet av: Tilda

Hej! Hur betalar man då?:)

2011-07-17 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback