That's what makes you beautiful ♥

Så snygga ♥ Love them!

Tjolahopp! :) Är färdig med bloggdesignen nu. Vad tycks? Är det snyggt/fult...? Själv blev jag riktigt nöjd med den. Tog lite tid, men det var det värt det tycker jag. Det är ju trots allt jätte kul att göra designer. Älskar det! Men nog om det nu...

Har haft en hyfsat bra dag idag. Spelade badminton på idrotten, en sport av alla som jag faktiskt tycker är kul. Annars bara vanliga lektioner under dagen och sedan bar det hemåt. Satte mig direkt och pluggade lite och fortsatte sedan och gjorde klart designen, vilket leder oss till nu. Det blir nog "Svenska Hollywood-fruar" på TV sen. Tycker att det programmet är askul, haha :D

(Och glöm inte att ni fortfarande kan beställa designer av mig! Gör det med glädje)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback