I cried a lot because of you. I laughed a lot because of you. I believed in love because of you.


Hej :) Har ganska precis kommit hem från en liten runda med hunden. Om nu en halvtimme räknas som "ganska precis". Och Alice hängde med ut och gå. Trevligt! Ska snart sätta mig och plugga vidare till ett litet prov på hemkunskapen som jag ska ha imorgon och sedan fortsätta att träna på spanska-glosorna till på Fredag. Och (!) nu glömmer jag det nästan! Jag måste också hitta och skriva om syror och baser till NO:n imorgon :/ Men det tar jag senare.

Tänkte också komma med ett litet tips för er som ska plugga in glosor i skallen, hehe ^_^ En bra sida som en tjej i min klass visade mig idag. Väldigt effektiv. Spellic.com heter den. Det är bara att skapa ett konto gratis och sedan skriva in glosorna du ska träna på. Sedan förhör den dig på stavningen. Hoppas det hjälper... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback