Min praodag...

Som sagt, jag har praoat första dagen på hela veckan på min förra skola. Inne hos alla femte klassare. Samma klass som min lillebror går i, så det funkade väldigt bra. Jag känner typ alla, så det är ju ett plus. Men ja, i alla fall. När jag kom dit så var det första de gjorde att presentera mig inför klassen. Sedan fick jag hänga med en grupp på 6 killar som skulle baka muffin, haha :D Det gick väl... ganska okej. Sedan var det typ tyst läsning och SV resten av dagen...
Jag ska ju praoa där en hel vecka, och i morgon ska jag åka med klassen in till stan för något fotograferings projekt i svenskan. Synd att jag inte har systemkameran här hemma :'( Men men.

Hoppas att er dag har varit bra! Kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback