Hiss & Diss (Sommaren)

Värmen!

Jag älskar verkligen när det blir sommar att det blir så varmt och härligt. Mycket bättre det än den kalla och gråa vintern. Och till sommaren tycket jag också att det blir lättare att anpassa kläder efter väder och vad man vill ha på sig, för inget är oftast för kallt för att ha på sig :)

Sola & Bada

Just den årstiden när man kan ligga på stranden eller hemma i trädgården och sola och bli brun. Härligt! Och sedan, när man känner sig för varm, kan man ta ett svalt dop i havet... eller varför inte i poolen? Det hissas verkligen från min sida ;)

Solbränd :/

Jag är ganska säker på att det inte finns någon som gillar att bli solbränd. Det finns ju också nackdelar med värmen och framförallt den starka solen. Man måste hela tiden se till att inte bli solbränd, för det är inte ett dugg kul, tycker jag. Det börjar svida över armar och ben. Och sedan är det ju inte alltid det ser lika charmigt ut som en fin och jämt solbränna.

Regniga dagar på sommaren...

Nu är det väl klart som sjutton att man vill kunna vara utomhus och njuta av det fina vädret och så? Ja, kanske inte för alla, men för det mesta? Jaja... när de här regniga dagarna dyker fram, och man blir tvungen att ställa in de bokade planerna man hade för dagen :( Ingen höjdare. Men å andra sidan så kan det ju också vara skönt att det regnar lite vissa dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback