DEN TOLFTE MAJ TVÅTUSENOCHELVA

Sitter här vid datorn och har faktiskt ganska tråkigt. Saknar att kunna fota en massa fina bilder. Som jag nog har nämnt innan så var jag smart nog att lämna systemkameran i vår sommarstuga -.- Har vart utan den i snart tre veckor. KLARAR DET SNART INTE MER! VILL FOTOGRAFERA!
Men än så länge får min IPhone duga :) Har en app som heter "Hipstamatic". Väldigt bra. Kostar 15 kr. Men den tar väldigt bra bilder. Eller ja, resultaten av bilderna man tar blir fina om man säger så, haha :D Tog några bilder i fredags när vi hade frilufsdag på skolan. Skulle vara ute i skogen och orientera i flera timmar. Snacka om jobbigt. Men jag fick ju lite extra träning. Det skadar ju aldrig ^_^
(©Alla bilder tagna av mig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback