I'm not weird... I'm one of a kind...

Förlåt för dålig uppdatering. Måste verkligen bättra mig på det på den här bloggen :) Men tänkte sammanfatta min ganska långa vecka.
Har varit ledig två dagar, en hel dag med plugg och en annan dag med Lina. Har dansat och haft utväcklingsamtal. Vilket gick väldigt bra ^_^ Sen har jag klämt tummen i en dörr (Aj! Säger jag bara!) Ehm... lyssnat på TON men musik :D
Vi var ute och gick med Linas nya hund. SUUUUUPERSÖT va den. Lina kanske lägger upp en bild? Jag har skrivit minst 10 delar av min novell de senaste dagarna. Och både min lillebror, min pappa och en kompis fyllde år denna veckan. Plus att Moa fyller år på söndag! Och sen fick jag en chock idag i skolan. Vi har ett arbete som vi jobbar med just nu. Och så ska vi resa i tanken. Då får man 40.000kr som man får förhålla sig till, med flyg, mat och hotell samt utflykter/sevärdigheter. Och så här lär min och Linas konversation då:

Lina: Jag har räknat ut allt nu.
Johanna: *kollar på Linas papper där det står att hon har 19.000kr kvar* Du Lina, du har nog räknat fel. Det där kan inte stämma?
Lina: Vad snackar du om?! Klart jag kan.
Johanna: Ehm... o.O Oj! Vänta. Jag har nog räknat fel!
Sen kom jag fram till att jag OCKSÅ hade 19.000kr kvar, haha. Det blev en chock för mig, så jag tänkte ju bara att vi hade 30.000kr. Haha, jag är lite random ibland, menmen. Hoppas att ni har haft en bra vecka också :) Och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera nu ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback