Världens bästa ponny! <3

Har inta haft tid att uppdatera något, har varit mega trött när jag har kommit hem och från onsda till torsda sov vi över på viarp :) i onsdas så hade vi först kadrilie som är en blandning mellan dressyr och hoppning vi avslutade med att hoppa en oxer på först 90 cm som Jag och Alesha krachade i fast de gick bra så vi hoppade den igen så vi klarade den, sedan höjde Jennifer så hoppade vi den på 105 cm och det gick mega bra.
Efter linch tid så började vi bygga banan till pay and jumpen, Det var jättejobbigt för de var så varmt, Jag skulle hoppa 40 och 60 cm med Alesha för det var ju hennes första tävling 40 cm gick  mega bra hon hoppade högt över och komm bra på alla hinder så jag valde att hoppa 70 ist för 60, det gick med bra så blev felfri i båda klasserna.
Idag så hade vi först tempo pass, vi skulle rida runt paddocken på en speciel tid det gick mega bra. på eftermiddan så skulle vi åka till Annelöv och hoppa teräng, Alesha traskade rätt in i transporten.
Vi började med att hoppa fremm på små hus sedan så gick vi till vattenhindrret så skulle vi bara börja med att gå igenom vattnet Alesha var den första som gick i sen gick alla efter. Det stod ett litet hinder vid kantan av vattnet som vi hoppade ner i vattner och upp ur vattnet sedan hoppade vi bank ner med 3 trappsteg. Efter det hoppade vi lite stockar.
Lite bilder från pay and jumpen, kommer bilder från terängen närr nån skickar till mig ;)
40 cm
70 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback