Tävlingen gick super!

Gick upp vid 6 i morse, sedan åkte vi till stalet vid kvart över 7. Fodrade hästarna och sedan borstade jag Alesha lite sedan packade vi in alla sakerna och åkte iväg. Det tog ca 30 minuter dit, när vi kom dit så gick jag banan det var bara 7 hinder så den var ganska lätt. Efter jag hade gått banan lastade vi ut och tog på alla sakerna sedan red jag fram. Han var lugn och lyssnade bra, hon hoppade fint på framhoppningen, fast det blev 2 stopp på oxern, Det var för att jag tvekade och det red andra framför hindret hela tiden. Väl inne på banan fick hon titta på ett honder som många hästar hade vägrat på. Vi blev felfria men hon stannade och tittade på alla hinder innan hon hoppade, så blev en delad första plats med alla andra som blev felfria.
Orkar inte lägga ut fler rästen kanske kommer någon annana dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback