Taggad!

Hej har inte haft tid att blogga något, i går var jag och 4 andra på bio och såg Jag saknar dig, den var jätte sorjlig man hörde hur alla grät. Filmen var slut kvart över nio ungefär, Amandas mamma körde mig och Alma till knutpunkten och jag och Alma var tvugna att springa ner till tåget och såklart när vi kom ner så körde tåget. Vi fick titta när nästa tåg gick och det var en timme tills dess, vi såg att det gick en buss 12 så vi tog den, jag var hemma vid 1 tiden i natt.
Idag red jag ut med min kompis, vilket inte var någon lyckad dag att rida ut på, för det är vallåkra träffen denna helgen. bilarna kör mega fort förbi och så kör de och tutar. Vi fick hålla oss uppe på en åker som de höll på att skörda sammtidigt, blev lite skritt och trav. vi skule egentligen inte galoppera men det tyckte Alesha så hon for iväg i galopp några gånget. Putsade även all utrustning och mockade hagen, vat i stallet i 5 timmat idag. I morgon är det tävling i ödåkra så blir att gå upp tidigt, syrran hänger med och fotar så e kommer förmodligen bilder i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback