Inte bloggat på några dagar :/

Hej bloggen :) Förlåt att det inte har varit så mycket bloggande från min sida på sistone. Men jag har varit lite upptagen de senaste dagarna, så har av det skälet inte hunnit blogga. Men tur att Lina kan blogga också :) Så att bloggen inte är helt tom. Men nu är jag tillbaka. Så nu kommer både jag och förhoppningsvis Lina att blogga ;) Och så tänkte jag ta igen de senaste "30-dagar" dagarna.

Dag 10: Något jag är rädd för.

Jag är väldigt rädd för spindlar, hehe. Vet inte varför, men deras ben gör dem så äckliga. Sen är jag mörkrädd, haha :D Och rädd för kriminalitet och hajar.



Dag 11: Mitt största intresse.

Okej... jag älskar att sjunga, men också att blogga, fotografera m.m. SÅ jag vet inte riktigt vilket som är mitt största intresse faktiskt. Men sjunger, det gör jag hela tiden, haha. Så det får väl bli det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback