Dag 8: En plats jag rest till.

En absolut favoritplats jag har rest till är New York, U.S.A :) Gud vad jag älskar den staden. Blev kär i den direkt. Det är en av de absoluta favoriterna. Och jag längtar alltid tillbaka dit, haha :D Jag var där i September 2009. Vi flög den 9 September och stannade i en vecka. Fats det fanns lite negativa saker med det också. På vägen dit så skulle vi ju flyga i 8 timmar. Och det var INTE skoj. För jag var ganska förkyld då. Så senare när vi hade landat så kunde jag knappt höra någonting. Och det försvann inte för ens efter typ tre dagar :'( Och sen var det en kvinna som blev överkörd. Inte kul det heller :( Den resan kommer jag aldrig glömma.
Bild.
Men som sagt. Tillbaka till de roliga sakerna :) Vi stannade ju där i en vecka. Och vi besökte bl.a Frihetsgudinnan, Empire State Building, världens största Toy'sRus (haha), Central Park, Naturhistoriska muséet m.m. Ja, vi gjorde en massa saker...
Någon av er som har varit på en resa som ni aldrig kommer glömma? Eller ska ni resa någonstans inom en snar framtid? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback