Dag 1: Senaste bilden av dig själv, 15 intressanta fakta.

Senaste bilden på mig, haha :D

OK, 15 intressanta fakta om mig:

1. Jag är livrädd för spindlar, haha :D Notera livrädd
2. Jag älskar Justin Bieber♥
3. Jag gillar att skriva (Typ noveller)
4. Jag älskar djur, har själv två katter.
5. Jag gillar faktiskt inte att bada i havet så mycket. Ironiskt nog för att jag är rädd för hajar och sjögräs, haha :D Löjligt, jag vet!
6. Ibland kan jag vara ut av ett godismonster.
7. Jag älskar att fotografera.
8. Jag är mörker rädd. Typ att gå själv ute när det är mörkt och sånt.
9. Jag har alltid velat flytta till U.S.A (Vet inte varför?)
10. Jag älskar att lyssna på musik.
11. Jag älskar att sjunga.
12. Jag älskar att resa.
13. Jag är livrädd för typ... rån, mord m.m. Ja, ni fattar, hehe xD
14. Jag har varit på en Justin Bieber-konsert :) 1 April 2011♥
15. Sist men inte minst... min humor kan variera mycket :D



Kommentarer
Skrivet av: elin melander

Fin bild Johanna!

2011-04-14 @ 18:34:56
URL: http://klaeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback