Hiss & Diss

Blommor och grönt:

Det är mycket härligare nu på senvåren när allt har slått ut på träden och blommor. Inte lika grått och tråkigt, utan färg. Och det gillar jag. Alla möjliga sorters blommor och grönt på träden. Och då blir det automatiskt roligare att fotografera utomhus :)
Bild

Lagom värme:

Nu är det precis lagom värme utomhus för att kunna gå i t-shirt eller linne m.m utan att frysa. Det är också en härlig sak just nu. Man behöver inte hålla på och krångla med om man ska ha på sig jacka eller inte, man kan bara slänga på sig det man känner för.
Småkryp:

Just när årets härligaste årstid kommer så kryper också alla insekter och spindlar fram. Det blir faktiskt en diss från min sida. Jag är rent ut sagt livrädd för spindlar (vet inte varför, haha), och getingar och sånt kan jag också ha svårt för.
Läxor:

Haha, det är nog en sak som många har svårt för. Själv tycker jag att det kan vara ganska tråkigt att sitta och göra läxorna när man kan göra så mycket annat kul. Speciellt nu när det närmar sig skolavslutning. Då är det alltid en massa prov och hemuppgifter/läxor som ska göras. Man får väl helt enkelt stå ut?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback