Sista inlägget från mig innan Italien! :)

Hej bloggen! How you doing? Själv mår jag bra. Håller på att packa nu inför Italien i morgon! :D Ganska mycket är det som ska med, eftersom vi ska vara borta i nästan 10 dagar. Har vart lite stressigt idag med allt som ska göras. Har varit tvungen att städa smått i huset medan mamma och pappa var på jobbet, skrivit ca. 5 novelldelar till min andra blogg (är inte ens färdig med dem!), packat kläder och andra nödvändiga saker, packat kameran och sist men inte minst tagit fram alla saker som katterna och hunden ska ha med till ställena de ska bo på under tiden vi är borta. Så man kan väl säga att jag har haft det lite stressigt idag, haha :D Har fått lite hjälp av min bror också.

Min packning, haha ^_^ ganska mycket...

Så jag ville bara säga att detta är det sista inlägget från mig på bloggen här innan jag åker. Kommer tillbaka på lördag natt nästa vecka, så kommer blogga då jag är vaken :) Men så länge kommer ju Lina blogga, så bloggen är ju inte helt tom. Och sen när jag kommer tillbaka kommer jag bomba med inlägg + bilder från resan. Kram Johanna!!    (Och tack för hjälpen Lina♥)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback