Glad!

Hej har inte haft tid att blogga på nåna dagar.
Igår skulle jag ju rida ut med ida och så skulle vi trava och Alecha stack iväg i full galopp runt mer än halva åkern, hon var bara glad och ville springa avsig. Det slutade med att vi skrittade ett varv till runt åkern och det gick super.
Idag var jag och syrran i stan och fikade på espresso house Sedan kollade vi i affärerna fick med mig ett linne hem från gina tricot som bara kostade 49 :)
Sedan bar de av till stallet och då red jag lite i padocken och sedan red jag ner till viarp och hoppade lite gick grymt bra, på vägen ner till viarp träffade vi Erica och bestämde att jag ska träna för henne i morgon klockan 5, så de blir att cykla ut till stallet vid halv 3 tiden :)
Bild på linnet jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback