Tillbaka igen med skrivandet :)

Hej :D Johanna här! Nu är jag tillbaka från en liten blogg paus som jag har haft nu under tiden jag har varit uppe på landet. Kände för att ta en sådan paus för att utnyttja sommarlovet lite mer. Men nu kommer jag att börja blogga smått som vanligt igen. Och börjar skriva lite på novellen nu också ;)

Har som sagt varit uppe på landet i snart två veckor nu. Det har varit bra två veckor tycker jag. Har fått träffa kompisar och andra nära och kära som jag inte gjort på länge, badat, slappat, varit ute i det härliga vädret, kollat på film och ridit. Själv tycker jag att ridandet var väldigt specielt :) Har inte suttit på en häst på typ sex år, så det var riktigt härligt. Hästen jag rider heter Krea, ett sto som jag har fått tillåtelse att låna nu under veckan till att rida. Kommer så klart lägga upp bilder under veckan.

En bild på Krea

Kommer nog slänga upp lite fler inlägg nu under kvällen :) Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback