No life without music...

Här är lite bilder som jag har tagit med min IPhone. Appen jag fotar med heter "Instagram". Den rekomenderar jag stark om ni har tillgång att ladda ner den ;) Man kan dela foton från sitt album på mobilen eller ta ett foto och ladda upp bilder som man tar och kan sedan välja olika filter så att det blir lite stämning i bilderna. Sen kan man ladda upp bilderna till FaceBook, Twitter, Flickr, Tumblr m.m. Personligen en av mina favorit-appar.

Tog de flesta av dessa bilder när jag var och hälsade på min farmor med familjen igår :) Så tänkte lägga upp dem här också.



Kommentarer
Skrivet av: Alice

fina<3

2011-08-09 @ 14:47:39
URL: http://ofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback