:)

Hejsan svejsan :)
Idag hade man sovmorgon började inte förens 10:25 :)
2 timmars svenska/so
sedan menterstid och då pratade vi om studieteknik och så kom typ en nisse såm är något på skolan in och sa att det hade varit skottlåssning på söder och att vi inte skulle gå dit.
sedan tyska :)
På svenskan i går så skulle johanna sä till mig "oj det landet måste ju vara gles befolkat"
men så sa hon "oj det landet måste nog vara sär befolkat" haha askul ju ^^
efter skolan så skippade jag sjukgymnasten för jag hade jätte ont i huvudet. Så jag tog en tablett så gick det över så jag bakade sockerkaka :) och sedan blev det att skriva svenska skitet och så ska jag snart plugga tyska gloser :)
En bild på eiffeltornet så det inte skulle bli så tomt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback