<3

Ledsen för dålig uppdatering men har haft väldigt mycke i skolan och så, men ska försåka uppdatera mycke nu i helgen. På söndag är det tävling på viarp ska hoppa 70 och om det går bra så ska jag hoppa 90 med. nästa helg är det allsvenskan och den hoppas jag kommer gå bra.
Idag så red jag i paddocken nera på viarp och Alesha var som en bomb! Hon travede med raka ben och det gick inte att sitta ner på henne, jobbade henne i skritt och trav så gott det gick flyttade hene mycke i skritten. Sedan i traven så ökade jag på kortsidorna och la en volt i görnet sedan så minskade jag på longsidorna och la volt i hörnen. Efter det så galopperade jag och lät henne galoppera på ordentligt, vi galopperade ungefär 3 varv i paddocken, sedan galopperade jag lite i andra varvet och sedan skrittade jag hem.
I morgon blir det nog och trimma lite nere på viarp och sedan på söndag är det ju tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback