Ska snart sticka!

Ska snart sticka till viarp för allsvenske träff, sedan ska jag till stallet och packa allt inför i morgon.
Igår så red jag lite i ridhuset nere på viarp det gick grymt bra. Jag red mycke på volter och flyttade henne och så, hon lyssnade bra fast hon blev lite seg för hon tyckte det var jobbigt. På vägen hem så travade jag på gräsvägen och sedan vände jag tillback och galopperade i en uppförs backe Alesha tyckte det var jätteskojigt. Sedan så borstade jag henne och sen fick hon stå inne. En i stallet som har en ponny som heter Pepita frågade om jag ville rida henne för de skulle koma några och provrida henne idag, så de gjorde jag hon var pigg och glad och gick ganska fint, när jag skulle galippera så droghon så jag fick styra in henne i väggen för att få stopp på henne. sedan så gjorde jag lite galoppfattningar och saktade av för att hon skulle lyssna men det gick sisådär. sedan travade jag av och skrittade jag av, jag fick ävet ett flistäcke och ett ländtäcke av pepitas ägare.
Bild från när jag hoppade Alesha första gången hemma ;)
Läskigt hinder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback