Läxor, läxor, läxor, läxor och ännu mer läxor!

Alltså jag sitter här och undrar just nu om man kan ha mer läxor och prov som jag har nu?! Har precis gjort färdigt min andra labbraport till NO:n som ska vara klar och inlämnad imorgon. Plus att jag har 84 (!) engelska glosor till imorgon och 20 spanska glosor till på Fredag. Helt sjukt. Känner mig inte en liten aning stressad nu. Blir nog plugg det mesta av kvällen.

Och så kan man lägga till något litet positivt. Hade något som kallas för "Stressboll" idag på idrotten. Ganska kul faktiskt. Orkar tyvärr inte förklara det just nu, haha :D Men jag gjorde i alla fall ett mål på grenen där man skulle spela innebandy. Yes! :) Mindre kul efter det när vi plötsligt skulle göra 100 sit-ups, 40 armhävningar och göra någon övning för benen typ 50 gånger. Jobbigt det känns i benen och armarna efteråt kan jag bara säga. Men nog klagat nu, haha :) Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag... Om inte bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback