<3

Hej har inte haft tid att blogga.
Igår hade jag studiedag var riktigt nice, fast gick upp tidigt för vi skulle ta ut hästarna. När vi hade gjort det red jag och Cina (Pepitas ägare) ner till viarp, vilket var väldigt spännande då de blåste ganska mycke och det var en skörd sak på åkern som Pepita tyckte den var her läskig somhälst så hon började hoppa och stuttsa och ha sig, så de smittade avsig på Alesha så Alesha började takta och skutta. Det tog ca 20 min att rida ner och det brukar bara ta 10 - 15 min. Vi red i ridhuset och Alesha var duktig hon lyssnade bra, jag gjorde galopp ombyde över en bomm och det funkade bra. Sedan övade jag på galoppfattningar. Efter ungeför 30 minuters ridande så skulle jag rida Pepita och så tog Cina Alesha lite. Pepita var duktig efter lite bråkande så gick hon fint i både skritten och traven.
Idag så var jag hoss tandläkaren och de spände in tandstälningen lite. sedan när jag kom hem från skolan har jag skrivigt klart min tyska text och nu slappar jag bara. Mamma fixade Alesha i morse så att jag kunde plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback