Alla bitar börjar falla på plats!

Det gick super på tävlingen idag, vi satsade bara på att inte vägra ut oss och det gjorde vi inte heller. i 70 så stannade vi på 4 an och jag va påväg och flyga av men jag lyckades sitta kvar, vi stannade för att vägen blev konstig. I 80 så rev vi 1 an sedan gick det bra restan av banan blev något hinder som vi hoppade stillastående. Sedan så mockade jag och så när jag va fördig med de åkte vi ner till viarp igen för det skulle vara pay and jump och Alma skulle va med så jag tittade på hene och det gick super för de.
I morgon så sköter Cina om Alesha, För jag har mäntersannsvar  och mamma ska till Flyinge på möte, ska ha mentersannsvar i 2 veckor 7kt segt. uppdaterar mer i morgon.
Bild i repris andra gången jag red Alesha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback