Johanna här! :)

Hej bloggen! Sååååååå himla ledsen att jag inte skrivit på länge :/ Förlåt! Har haft mycket med skolan, stora arbeten och så, men ska fortsätta nu. Pratar med Lina också och ser om hon fortsätter nu också :) Och så tänkte jag bara säga att ett av dessa stora arbetena vi haft var att skriva en novell, en kort liten story. Blev nöjd med min, även om jag är van vid att skriva längre "romaner", haha. Men jag kommer i alla fall att lägga upp min här på bloggen i tre delar så att ni kan läsa den om ni vill. Lina tror jag också skulle lägga upp sin, men pratar med henne i skolan på måndag i alla fall. Hoppas att ni haft det bra än så länge, så hörs vi i morgon! :) Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback