Prao hela veckan

Nu har jag prao hela denna veckan. Ska praoa på min förra skola, i min lillebrors klass :) Och sen någon gång i veckan så ska jag köpa en klänning som jag ska ha på skolavslutningen. Väldigt fin tycker jag. Nöjd med valet. Och snart måste jag nog gå och lägga mig. Känner mig riktigt trött. Och ska fortfarande upp ganska tidigt i morgon...

Någon av er som ska praoa? I så fall, var? :)

Idag  har jag inte gjort något speciellt. Det har regnat rejält mycket under dagen så ute har jag inte varit, haha :D Har bloggat lite och så. Mest suttit vid datorn. Och sedan också rensat ut i min garderob. tagit bort lite gammla saker som jag inte använder längre och så...

☆┌─┐ ─┐☆
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
└┐▒▒▒▒┌┘  Peace & Love! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback