Dagen!

Hej idag var det tävling på viarp. Jag skulle tävla Filippa i 70 och Fabian i 80 men jag fick byta.
På framridningen var Fabian väldigt slö men jag fick igång honom. Inne på banan gick det bra vi blev felfria.
Alla som blev felfria i den klassen fick rosett, man fick en blå gul. Sedan skulle jag snabbt byta häst. Så skulle jag hoppa fram med Filippa och det gick bra. Inne på banan fick jag vänta i typ 10 minuter för de som var banbyggare var lite sega. I den klassen var det omhoppning med. Grundomgången gick jättebra, Filippa slo i ena hindret fast hon rev aldrig. I omhoppningen så gick det även bra. Min klass slogs ihopa med de större hästarnas, jag blev tvåa så jag fick en blå rosett och en glas grej. ^_^
BIlder kommer när folk skickar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback