Glee! Min lycka är uppnådd :D

Glee är ett av mina favoritprogram på TV genom alla tider. Följde HELA säsong 1, men sedan började de visa programmet på andra kanaler, andra dagar och andra tiden :( Då var det ju självklart förvirrande att veta var de visades. Och så nu, ett halvår senare (typ), fick jag redan på att det visas på Tv11 kl. 20.00 på onsdagar! Gissa om jag blev lycklig!? Haha. Så nu är det bara att bänka sig framför Tv:n och kolla på de sista avsnitten, och sedan köpa hela säsong två på DVD när den kommer ut. :D :D :D :D

Någon annan av er som kollar på Glee?? ;)


Kommentarer
Skrivet av: Vampie

Glee <3 Ska också se de sista 8D

2011-03-06 @ 19:45:10
URL: http://vampiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback