Ny bikini :)


Var på Väla idag och köpte en ny bikini på Stadium. Kände att det var dags för en ny, eftersom den andra jag har är lite mer sportig. Så jag köpte då en ny som jag kan ha med till Italien :) Lovar att jag kommer ta mycket bilder ^_^ Och kanske göra några tidsinställa inlägg som läggs upp på bloggen. Tyvärr kommer jag typ inte ha tillgång till interner på en hel vecka... :/ Och anledningen till det är ju att det är mycket dyrare att vara på internet utomlands. Så det kan då vara orsaken till att det inte kommer komma upp så många inlägg från min sida på bloggen...


Kommentarer
Skrivet av: Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 22:45:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback