Hiss & Diss?

Studenten:

Ja... även om det är några år tills jag tar studenten så tycker jag ändå att det är härligt. Alla är så glada runt omkring, och alla studenter är ute och åker på flak m.m. Det tycker jag är en härligt glädje. Men så klart finns det alltid en bakdel för vissa under studenten :/

Fotografering:

Det är KLART att jag ska hissa det! :) Älskar att fotografera men systemkameran. Så kul och det tillåter en att vara kreativ på en massa olika sätt. Och så blir det ju ett bra minne av bilden också... ^_^
Gå upp tidigt på morgonen:

Att gå upp tidigt på morgonen är det väl inte så många som gillar? Haha :D Det gör INTE jag i alla fall... Men nu när det är sommarlov (YES!) så behöver det ju inte vara något problem ;) Något som de flästa nog har längtat efter, eller har jag fel?...

Inte ha något att göra...:

När man bara sitter där och gör inget... tittar ut i tomma intet :/ Tråkigt såklart. Man vill ju ha något roligt att göra, och just när jag har tråkigt och inte har tillgänglighet att göra något som jag verkligen vill, så har jag svårt att hitta på något roligt att göra, haha :D Ja, det är jag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback