Sometimes I just need a little time by my self...

Hej :) Hur har ni det? Själv har jag det skapligt bra. Ska åka till stugan med min familj nu på Lördag och ska på födelsedagskalas hos en kille i Linköping på Söndag. Och igår beställde jag hem J.K Rowlings första Harry Potter bok "Harry Potter och de vises sten". Har två av böckerna redan, men de är de två sista, haha :D "Halvblodsprinsen" och "Dödsrelikerna". Men ville läsa om alla böcker från början... Boken kommer landa i brevlådan om ungefär två-tre dagar, så längtar. Hade ett litet Harry Potter - maraton nu under två dagar där jag såg alla filmerna från den första till den näst sista. Sedan såg jag också Dödsrelikerna del 2 på bio :)

Idag är det i alla fall fint väder ute. Har regnat de senaste dagarna, så härligt med lite sol nu :) Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men har inte lust att göra så mycket. Har precis skrivit på min novellblogg att jag ska ha en liten skrivpaus på en eller två dagar. Har ingen fantasi eller lust att skriva just nu, och det har man ju inte alltid. men här kommer jag fortfarande att blogga som vanligt under dessa dagar, för det är ju en annan sak än att skriva noveller. Så här kommer det inte stå tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback