Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2


Är väldigt glad just nu :) Igår kväll beställde mamma biljetter till "Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2" åt mig och min lillebror. Vi ska gå och se den kl.15.00 på Onsdag. Längtar!! Har följt ALLA filmer ända sen den första och när jag var några år mindre var jag och en kompis Harry Potter freaks. Vi ÄLSKADE det. Men nu var det ju ett tag sedan. Nu är det Justin Bieber, haha :D Men jag älskar fortfarande filmerna. Och har läst vissa böcker också. Och det känns soligt att detta är den sista filmen :( Äventyret är ju slut då...

Jag ska nog ha ett Harry Potter maraton i sommar. Perfekt på landet om det regnar en dag att bullra upp sig i soffan med lite chips och kolla igenom alla 7 filmerna och kanske den sista ^^

Här kommer två trailers för filmen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback