Min dag var väl OK, haha :)

Hej! En väldigt stilla dag för mig idag. Var vaken i en och en halv timme i natt på grund av att Henna höll mig vaken, så har varit lite trött idag. Och så gick jag upp klockan kvart i nio och gick ut med Henna, tur för mig att hon sov väldigt länge idag :) Annars har min dag varit lugn och skön. Var utan internet halva dagen, för av någon anledning funkade det inte, men annars har allt varit bra. Har läst lite i min bok också. "Harry Potter och De vises sten". Riktigt bra är den, och jag kan starkt rekommendera Harry Potter-böckerna för er som gillar filmerna med som inte läst böckerna. Har tre av böckerna, men har hittills bara börjat läsa den första. Har sett alla filmer, men aldrig läst någon av böckerna, hehe :) Är snart färdig med ett:an och sedan ska jag köpa två:an.

Hur har er dag varit? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback