I wanted everything to stay the same. But feelings fade and people change


Hej hej! :) Hur mår ni? Själv mår jag bra. Sitter inomhus, för det regnar utanför just nu :/ Lite tråkigt. Plus att jag inte kan rida Krea idag. Det är nämligen så att hon har inga skor, och när man rider ut runt ön så är det ju grusväg för det mesta om man inte rider över fälten. Och hon har blivit ömfotad efter att de som äger henne inte har satt på nya skor efter att de förra åkte av. Så de ska skoa henne nu och så kan jag förhoppningsvis rida i morgon. Men tycker lite synd om henne, och det känns inte rätt att rida när man vet att hon får ont.

Börjar också fundera på om jag ska börja på ridning igen...? Red när jag var typ nio, men det var inget för mig då. Men nu när jag är 14 så börjar jag få tillbaka intresset för hästar igen :) Så jag ska kolla upp lite med ridningen och så... Annars händer det inget nytt, haha. Börjar skolan den 18:e, så fortfarande lite sommarlov kvar.


Kommentarer
Skrivet av: Nike

Hey! Undrar bara om mitt mejl om design har kommit fram? Skulle vara jättensält om du svarade :] KRAM

2011-08-17 @ 17:59:09
URL: http://nikees.se

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback