Hemma!

Kom hemm för någrt minuter sen, har varigt hoss min moster.
Åkte till viarp vid kvart över 2 tiden så babblade vi lite och sedan skulle vi rida jag fick Filippa, vi skulle rida dressyr och hon var ganska seg och ville absolut inte sammarbeta, Caroline tror att det är för att hon har blivit så tjock under sommaren när de har vatt på bete.
Sedan gick jag upp till Alesha och bestämde att jag skulle rida ut med Louise och Lisa, jag red i paddocken först för att hon inte skulle vara så pigg, de tog så lång tid på sig så jag red ensväng själv och mamma gick med. Hon var jätteduktig lyssnade bra och allt.
Nån dag nu i helgen ska jga kanske rida med Alma och 3 andra till otarp och hoppa teräng, då hänger förhoppningsvis syrran med och fotar.
Minne från km med Filippa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback