30 day challenge!

Nu tänkte jag anta utmaningen "30 Day challenge" :) En lista över varje, t.ex Dag 1:... och så fortsätter det till dag 30. Så här ser alla punkter ut:
Day 1: Senaste bilden av dig själv, 15 intressanta fakta.
Day 2: Mening bakom mitt/vårt bloggnamn.
Day 3: 3 önskingar.
Day 4: Några av mina favoriter...
Day 5: En låt till att matcha mitt humör.
Day 6: En bild av något/någon som gör mig glad.
Day 7: Favoritartist/Varför?
Day 8: En plats jag rest till.
Day 9: Favoritbild av mig och min bästis.
Day 10: Något jag är rädd för.
Day 11: Mitt största intresse.
Day 12: Något jag inte lämnar huset utan...
Day 13: Mål (i mitt liv?)
Day 14: Mina husdjur
Day 15: Favoritcitat.
Day 16: Förebild...
Day 17: Något jag längtar till/efter.
Day 18: Favoritställe att äta på.
Day 19: Något jag saknar.
Day 20: Smeknamn.
Day 21: Några skämt jag gillar.
Day 22: Van jag har i min väska.
Day 23: Varför bloggar jag?
Day 24: Något jag lärt mig.
Day 25: Sätt min Ipod på shuffle. De 10 första låtarna?
Day 26: Min familj.
Day 27: Vad vill jag jobba som när du blir vuxen?
Day 28: Något som gör mig stressad.
Day 29: Ett minne...
Day 30: En bild av mig själv denna dagen och 5 bra saker som hänt mig sen jag startade "30 Day challenge".

Det är alla dagarna :) Jag börjar imorgon, så håll utkik då för Dag 1 ;)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Kan jag kopiera till min blogg?

2011-04-17 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

-Namn:
Kom ihåg mig?

-E-postadress: (ses bara av oss)

-URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback